Zakladatelia spoločnosti zľava doprava: Zdenko, Anton, Ľubomír Vojčák.
Stručný obraz o pôsobení našej firmy vám poskytne nasledovný prehľad o rozvoji našej firmy v jednotlivých rokoch:
Začiatok pôsobenia v kancelárskych priestoroch na Nábreží generála L. Svobodu v Bratislave.
Zakúpenie prvého vozidla AVIA.
Zakúpenie ďalších 2 vozidiel AVIA a Škoda Favorit Pick-Up.
Začiatky pôsobenia v oblasti sťahovania
Zakúpenie prvého vozidla IVECO a prevádzkovanie medzinárodnej prepravy.
Prijatie prvých 3 zamestnancov do pracovného pomeru.
Rozšírenie činnosti na oblasť medzinárodného sťahovania.
Presťahovanie sa do nových priestorov v Mlynskej doline na Prírodovedeckej fakulte.
Získanie a úprava parkovacej plochy pre vozový park v Mlynskej doline.
Prenájom skladových priestorov v Mlynskej doline.
Otvorenie pobočky v Košiciach.
Nadviazanie spolupráce v oblasti medzinárodného sťahovania s viacerými zahraničnými sťahovacími spoločnosťami.
Rozšírenie vozového parku o vozidlá: 2 x IVECO, OPEL Movano a LIAZ ťahač + náves.
Prijatie ďalších 2 zamestnancov do pracovného pomeru.
Úprava prenajatých priestorov na parkovisko a skladovacie priestory.
Rozšírenie vozového parku o ďalšie 2 vozidlá IVECO a FIAT Doblo.
Ponuka vlastných kartónových krabíc s logom firmy.
10 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere.
Presťahovanie sa do priestorov na Staré Grunty 55.
Prenájom parkovacej plochy 800 m2.
Rozšírenie vozového parku o vozidlá: Renault Mascott do 5 t, LIAZ s hydraulickou rukou.
18 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere.
Rozšírenie sortimentu obalového materiálu s firemnou potlačou.
Ponuka skladových priestorov na Starých Gruntoch 55: 200 m2 nevykurovaných a 150 m2 vykurovaných
Rozšírenie vozového parku o vozidlá: Prívesy 8 ton a 3,5 tony; Renault Master 3,5 t a IVECO 120.
28 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere.
Vytvorenie vlastného firemného software.
Zakúpenie vlastného pozemku v areáli Technického skla v Bratislave, Dúbravke: 600 m2 skladovacích priestorov 4400 m2 parkovacej plochy.
Zjednotenie farebnosti vozidiel na zelenú farbu a jednotný reklamný polep na vozidlách.
Otvorenie pobočky v Žiline.
Rozšírenie vozového parku o vozidlá: Renault Master 3,5 t, 6-miestne IVECO 100E18
Príprava na certifikáciu ISO 9001.
Začiatok rekonštrukcie skladu na Agátovej 22 v areáli Technického skla v Bratislave - Dúbravke.
Zmena právnej formy z FO na PO: TRIV, s.r.o.
Vybavenie všetkých vozidiel systémom GPS na monitorovanie vozidiel.
Členstvo v Európskom združení sťahovacích firiem FEDEMAC.
Získanie certifikátu ISO 9001
Zakúpenie 3 vozidiel PEUGEOT Partner na zabezpečovanie expresných prepráv po Európe.
Vybudovanie vlastného pneuservisu.
Presťahovanie sa do nových vlastných priestorov na Agátovej 22 v Bratislave Dúbravke.
Prikúpenie ďalších 3000 m2 a rozšírenie skladovacej a parkovacej plochy.
Nadviazanie úzkej spolupráce s viacerými medzinárodnými sťahovacími spoločnosťami.
Vybudovanie vlastného servisu nákladných vozidiel.
Poskytovanie dlhodobého uskladnenia sťahovaných vecí v prepravných kontajneroch.
Rozšírenie vozového parku o vozidlá IVECO 75 a NISSAN Cabstar.
37 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere.
Vybudovanie ďalšieho skladu 250 m2 a vlastného servisu pre 2 nákladné vozidlá súčasne.
Prikúpenie susedného pozemku o výmere 2600 m2 v BA.
48 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
Zakúpenie 5 vozidiel IVECO 120 a IVECO 150 s vyššou nosnosťou.
Vybudovanie kontajnerového skladu - 22 kontajnerov 20ft a 6 kontajnerov 40ft HC.
55 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere.
Zakúpenie skladu 500 m2 a pozemku o rozlohe 4400 m2 v Košiciach.
Zakúpenie nových vozidiel IVECO 160 a RENAULT Master spĺňajúch emisné normy EURO 6.
57 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere.
Zakúpenie skladu 500 m2 a pozemku o rozlohe 2500 m2 v Žiline.
Zakúpenie nových vozidiel IVECO 75 a RENAULT Master spĺňajúch emisné normy EURO 6.
Získanie certifikátov ISO 45001 a ISO 27001.
Inštalácia fotovoltaických panelov na sklad budovy v Bratislave s výkonom 20 kW.
Zmena loga a dizajnu reklamných polepov vozidiel.