Naše kompletné obchodné podmienky nájdete tu:
Forma platby:
Od fyzických osôb s ktorými sme ešte nespolupracovali požadujeme platbu v hotovosti na vykládke. Ak cena zákazky presiahne 1000,- € je možnosť platby prevodom na účet: 50% vopred na základe zálohovej faktúry a zvyšok do 7 dní po ukončení prác.
V prípade právnickych osôb, je možná platba na faktúru, podmienkou je ale zaslanie objednávky s kompletnými údajmi objednávateľa s pečiatkou a podpisom kompetentnej osoby zo strany objednávateľa.
V prípade platby na faktúru treba spravidla postupovať podľa nižšie uvedeného postupu:
Objednávateľ - zákazník
Na základe ponuky od Dodávateľa zašle e-mailom objednávku s kompletnými fakturačnými údajmi
Dodávateľ - TRIV
Potvrdí e-mailom prevzatie a platnosť objednávky
Objednávateľ - zákazník
Po vykonaní prác potvrdí dodací list, kde potvrdí dodanie služieb v plnom rozsahu v zmysle dohodnutých cenových podmienok
Dodávateľ - TRIV
Na základe potvrdeného dodacieho listu vystaví faktúru za vykonané služby
Objednávateľ - zákazník
Uhradí prijatú faktúru najneskôr v deň jej splatnosti. V prípade omeškania platby má právo dodávateľ faktúrovať penále vo výške 0,1 % za každý deň omeškania platby po dni splatnosti.